Forum Meertalige Bedrijfscommunicatie UGent Forum Meertalige Bedrijfscommunicatie UGent
Het officieuze forum van de master na master Meertalige Bedrijfscommunicatie aan de UGent
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Beginners?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Forum Meertalige Bedrijfscommunicatie UGent -> Economisch Duits I
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Liesbeth



Geregistreerd op: 26 Sep 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 03-10-2009 17:14:35    Onderwerp: Beginners? Reageren met citaat

Ik wou mijn curriculum invullen en klikte op dit vak en ik zag dat de vereiste begincompetentie eindtermen middelbaar onderwijs zijn. Nu, ik dacht dat ook beginners hieraan konden beginnen. Ik heb in het middelbaar nooit Duits gehad en mss is dit dus te moeilijk voor mij. Weet iemand hier meer over of zijn er nog beginners die dit vak willen volgen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Liselotte



Geregistreerd op: 25 Sep 2009
Berichten: 1
Woonplaats: Zulte

BerichtGeplaatst: 04-10-2009 12:10:36    Onderwerp: economisch duits Reageren met citaat

hey,

Luc De Bie zei idd dat ook beginners dat vak konden doen
ik heb vroeger 1 uurtje duits in de week gehad dus ik weet er ook bijna niks meer van, kdenk dat ze sowieso alle grammatica nog eens zullen herhalen

groetjes,

Liselotte
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Forum Meertalige Bedrijfscommunicatie UGent -> Economisch Duits I Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum